Meteen naar de inhoud

Mijn energie bruist weer….

Ontmoeten

Ontmoeten, samenwerken, de klant centraal, workshops, klantbezoeken en gezellig bijpraten. Voor mij was de Jiffy Group Global Sales Meeting 2022 een warm bad en een groot succes.

Deze meeting gaf mij enorm veel energie. Het bewijst voor mij opnieuw hoe belangrijk persoonlijk contact en werkelijk onmoeten binnen een organisatie is. Na twee ‘digital meetings’ was er eindelijk weer ruimte voor nieuwe, bruisende energie.

In het voorjaar van 2019 ben ik gestart bij Jiffy. In de zomer van dat jaar was ik te gast op de Jiffy Global Sales Meeting. Een betere start had ik me niet kunnen wensen. In drie dagen tijd al je sales-collega’s in levende lijve ontmoeten. Samen sparren over de toekomst van Jiffy en de uitdagingen in de sector. Van de uitdaging ‘Covid-19’ hadden we nog nooit gehoord. Vrolijk namen we afscheid met de wetenschap dat we elkaar in elk geval in 2021 weer ‘live’ zouden zien.

In 2020 en 2021 hebben we digitaal onmoet. Dankzij alle moderne technieken hoefden wij deze belangrijke moment om ‘bij te praten’, te brainstormen en samen te zijn, niet te missen. Techniek en digitaal ontmoeten waren in binnen de richtlijnen een goed alternatief. Maar diep in ons hart voelen we allemaal dat persoonlijk ontmoeten onmisbaar is.

Als mensen ontmoeten, samen discusieren en brainstormen dan gaan er mooie energieën stromen. Vanuit die energie ontstaat verbinding. Verbindingen tussen mensen in teams. Maar ook verbinding van mensen met de ideeën en projecten die tijdens een workshop ontstaan. Persoonlijk ontmoeten is onmisbaar.

In Juni 2022 mochten we met collega’s van over heel de wereld eindelijk weer ontmoeten. Persoonlijk, in levende lijve, in het echt. Vanaf dag 1, minuut 1, seconde 1 ging de energie weer stromen. Het was werkelijk een warm bad. Voor iedereen. Want tijdens deze Jiffy Global Sales Meeting waren ook collega’s van buiten Sales aanwezig. Binnen Jiffy werken we immers samen aan de beste service voor onze klant. De klant staat centraal in elk contact. Of dat nu over een nieuw product, een levering, een factuur of een transport gaat.

In deze after-video van de 2022 editie spat de energie ook van het scherm. Collega’s werken samen aan oplossingen voor onze klant. Hoe kunnen we samen onze klant beter bedienen? Wat heeft de klant nodig en hoe kunnen wij, sales, logisitcs, finance, innovation, IT, production daar aan bijdragen.
 
Ik kijk terug op een fantasisch evement. Ik bruis weer van de energie, mijn hoofd zit vol nieuwe ideeën en ik ben trots. Trots als organisator, maar nog trotser als deelnemer. Vooral op al mijn collega’s en onze gezamenlijke drive om de klant steeds meer centraal te zetten